Gyakran ismételt kérdések

  1. Honnan tudhatom előre, hogy mennyibe fog kerülni a megrendelt szolgáltatás, van-e lehetőség felmérést kérni a mennyiség és az össztömeg megállapításához?

Amennyiben ajánlatkéréskor pontos adatokat tud megadni a szállítandókkal és darabszámukkal kapcsolatban, az így kapott információk alapján van lehetőségünk Önnek irányárat kalkulálni. Abban az esetben, ha az adatlap kitöltését követően kétségei merülnek fel, cégünk lehetőséget biztosít a helyszíni felmérés igénylésére, amit e-mailben, vagy telefonos elérhetőségünkön keresztül kérelmezhet.

  1. Részletesebb információkért milyen elérhetőségeken érdeklődhetek?

Ügyfélszolgálatunk minden felmerülő kérdéssel kapcsolatban rendelkezésére áll, továbbá örömmel egyeztetünk időpontot személyes megbeszélésre is.

  1. Van-e lehetőség biztosítás kötésre?

Cégünk lehetőséget biztosít állandó partnerén keresztül az egy útra történő biztosítás megkötésére. Részletesebb információkért töltse le pdf. nyomtatványunkat.

  1. Szükséges-e a vámkezelés egy Harmadik országba történő költözés esetén?

 Harmadik országba történő költözés esetén szükség van vámkezelésre, cégünk minden ilyen jellegű ügyintézést véghez visz. Amennyiben velünk költözik, minden ezzel kapcsolatos szükséges információt a rendelkezésére bocsájtunk.

  1. Hány nappal előre szükséges jelezni a szolgáltatás igénybevételét?

 Rendszerünk előjegyzéses alapon működik, a legkiemelkedőbb ajánlattételhez a költözés előtt megközelítőleg 10 nappal érdemes jelezni a szolgáltatás igénybevételét, de szükség esetén kapacitásunktól függően 24 órán belül is mindent megteszünk a költöztetés ideális kivitelezéséért.

  1. Szükség esetén tudunk-e biztosítani raktározást?

Állandó raktározási partnerünkön keresztül egytől száz négyzetméterig tudunk raktárt biztosítani. Üzletfelünk tároló épületei temperált fűtéssel, éjszakai őrrel és egyéb minőségi alapszolgáltatásokkal biztosítják az igényes tárolás lehetőségét.

  1. Vállalunk-e csomagolást, továbbá tudunk-e vállalni bútor szét- és összeszerelést?

 A szükség szerinti védőcsomagolást és a bútorok szét és összeszerelését az Alapcsomagunk is tartalmazza, azonban ha igazán kényelmes módon szeretné lebonyolítani a költözést, érdemes a Prémium csomagunk nyújtotta lehetőségeket megfontolni, melynek keretében többek között a személyes tárgyak teljes be és kicsomagolását is vállaljuk. További információkért tekintse meg részletes csomagajánlatainkat.

  1. Milyen módon biztosítják a szállítandó tárgyak épségét?

 A bútorokat szét- és összeszereljük, a szállításhoz szükséges módon előkészítjük és csomagoljuk.  A raktérben takarókkal, kartonokkal elszigetelten elhelyezve és rögzítve szállítjuk, ezzel kiemelt figyelmet fordítva az értékeikre.

  1. A költöztetés előkészületeivel kapcsolatban mit érdemes figyelembe venni?

 A csomagolást követően érdemes feliratozni a dobozokat, ily módon megjelölve hogy melyik szobában kell elhelyezni. Ha van rá lehetőség, próbáljon meg parkolási lehetőséget biztosítani a teherautónak, és az épületben tegye szabaddá a közlekedő tereket.