Irodai költöztetés

Egy iroda zökkenőmentes átköltöztetése az új helyre igen összetett komplex feladat. A különböző szolgáltatóknál a szolgáltatás átkérése, átírása. A cég új címének bejelentése. Végül, de nem utolsó sorban az átköltözés a lehető legkisebb munka kieséssel.

A Moving Service Kft. ideális partnere lehet, Önnek és cégének a felméréstől az utolsó kép felszereléséig. Ha már eldöntötték a költözést, keressenek fel bennünket. Egy munkatársunk ellátogat Önökhöz és felméri a költöztetni kívánt iroda beltartalmát. A felmérés alkalmával munkatársunk néhány percben tájékoztatja Önt, a szolgáltatásainkról, a költözéssel kapcsolatos egyéb lehetőségekről.

Egyeztetjük az Önök elképzeléseit, kéréseit. A felmérés során kérjük Önöket, hogy a lehető legrészletesebben mutassák be irodájukat, hogy az ajánlatunkat a lehető legpontosabban tudjuk elkészíteni.
Ezután megtesszük egyösszegű, személyre szabott írásos ajánlatunkat.

Az ajánlat elfogadását követően amennyiben a munka jellege, nagysága megköveteli, ismét felkeressük Önöket lehetőség szerint a leendő munkavezetőkkel, hogy az ütemtervet elkészíthessük. A költöztetés felépítése során egyeztetjük még egyszer a költözés pontos, részleteit, menetét. Az ütemterv elkészítésével párhuzamosan kell megtervezni az új címen a berendezések, bútorok elhelyezését. Ekkor kerül sor a számítógépek és az ezzel kapcsolatos berendezések szét és összeszerelésének, szállításának részleteinek egyeztetésére az informatikusokkal. Kérésük szerint az osztályvezetőknek előadást tartunk a költözés menetéről, várható idejéről.
Elmondjuk és bemutatjuk a dobozolással, címkézéssel kapcsolatos tudnivalókat. Csomagolási segédletet biztosítunk.

A költözés lebonyolítása a közösen kidolgozott ütemterv alapján történik. A munkáink során munkavezető koordinálja a költözés folyamatát. A költözés kezdete az előkészítéssel és a csomagolással veszi kezdetét.

Gondoskodunk a régi és az új irodaépület állagának megóvásáról. A liftet kibéleljük, az átjárok, éleit elvédővel látjuk el. A padlózatot szőnyegpadlóval védjük.

Ezt követően megkezdődik a szállítás. A szállítás során kiemelt figyelmet fordítunk az ütemek betartására.
A lepakolás során minden bútordarabot a helyére teszünk a szétszerelt darabokat összeszereljük a becsomagolt bútorokat kicsomagoljuk az általunk használt csomagolóanyagot elszállítjuk. A régi iroda kiürítését közösen az Önök munkatársával együtt ellenőrizzük.

Az utolsó forduló lepakolását követően megkezdődik a végleges állapot kialakítása. Majd a munka átadásra kerül.

Az elvégzett munkát az Ön cége által kijelölt koordinátorával ellenőrizzük. Szükség szerint az első munkanap egy kisebb csapatott küldünk, hogy a szükséges utórendezést elvégezze.

Külön kérés szerint a képek, mágnes táblákat egyéb iroda kiegészítőket le és felszereljük.

Az irodaköltözéssel kapcsolatos egyéb szolgáltatásaink

Irodai költöztetés

Irodai költöztetés

Dobozok, csomagolóanyagok, jelölő címkék, ragasztószalag felhordók.

  • A dobozaink speciálisan erősített, ötrétegű, tűzött az irodai papucsokhoz tervezett, logóval ellátott kartonok.
  • Az irodák berendezéseinek csomagolásához selyempapírt és légpárnás fóliát ajánlanánk.
  • Jelölő címkék a dobozok bútorok feliratozására, jelölésére.
  • A ragasztószalag a dobozok könnyebb lezárásához.

Az általános csomagolóanyagokon túlmenően speciális informatikai rekesz, plombálható archív műanyag rekeszt is biztosítunk.

  • Műanyag informatika rekesz egy komplett munkaállomás informatika egységének szállításához, tárolásához.
  • Műanyag archív rekesz fontos iratok szállításra, tárolására akár sorrendtartással.

Irattartó – iratszállító kocsik irattárak gyors, költséghatékony mozgatásához.

Csomagolás – bízza ránk!

A költözések elengedhetetlen része, mely megkönnyíti a későbbi munkafolyamatok zökkenőmentes lebonyolítását. Profi költöztető csapatunk gyorsan és szakszerűen elvégzi Önök helyet az összerámolást, beleértve a teakonyhák raktárak csomagolását is. Ezzel sem esnek ki munkatársaik a munkából.

Ha mégis Önök szeretnék elvégezni abban az esetben, biztosítunk Önöknek csomagolási segédletett.
Kérésük szerint az osztályvezetőknek előadást tartunk a költözés menetéről, várható idejéről.
Elmondjuk és bemutatjuk a csomagolással – dobozolással, címkézéssel kapcsolatos tudnivalókat.

Bútorszerelés

A Moving Service Kft. kiegészítő szolgáltatásként elvégzi az irodaköltözéssel kapcsolatos bútorszerelést. Ezen felül a Dexion Salgó polcok szét és összeszerelésében, átalakításában, falhoz rögzítésében is szívesen segítünk. Külön kérés szerint a képek, mágnes táblákat egyéb iroda kiegészítőket is, le, és felszereljük.

Irattár költöztetés

A munkáink során gyakran kerül sor irattárak sorrend tartással történő átköltöztetésére, melyet nagy rutinnal kezelünk. A sorrendtartás mellet gondoskodunk az iratok betekintés mentességét, lehetőség nyílik felügyelet melletti, zárt iratkezelésre, illetve a raktér plombálására is.

A selejtezésre kerülő iratokat szakcéghez szállítjuk, meg semmisítésüket jegyzőkönyvvel igazoljuk.

Irodatakarítás – Bútorápolás

Az új iroda nagytakarítása, még beköltözés előtt!
A kiürített iroda rendbetétele, szükség szerint lomtalanítása átadás előtt.

Bérraktározás – Archiválás

Ha az Ön cégének szüksége lenne, iratanyagának megőrzésére legyen az akár egy polcnyi vagy a kár több száz folyóméternyi, a Moving Service Kft.-től bérelhet helyet hozzá. Ha Önnél nincs helye nálunk lesz helye!
Az iratraktározásról: Lehet kartondobozokba, irattartó papucsokba általunk biztosított dexion polcon vagy zárható lemezszekrénybe, vagy akár faládázva.