Irodaköltöztetés

Irodaköltöztetés: A Moving Service Kft. ideális partnere Önnek és cégének a felméréstől az utolsó kép felszereléséig.

Egy iroda zökkenőmentes átköltöztetése az új helyre igen összetett, komplex feladat. Az érzékeny és sérülékeny informatikai eszközök, valamint az egyéb irodai berendezések szállítása, polcrendszerek szét- és összeszerelése speciális szakértelmet és kiemelt odafigyelést igényel. A céges iratok, dossziék egy rosszul koordinált, hanyagul kivitelezett költöztetés során összekeveredhetnek.

Munkatársaink fokozott és kiemelt figyelmet fordítanak arra, hogy az irodaköltöztetés pontosan az előre megtervezett ütemben, sorrendben, a tervezett határidő szigorú és maradéktalan betartása mellett történjen meg.

Az irodaköltöztetés menete

Ha már eldöntötték a költözést, keressenek fel bennünket! Egy munkatársunk ellátogat Önökhöz és felméri a költöztetni kívánt iroda beltartalmát. A felmérés alkalmával munkatársunk néhány percben tájékoztatja Önt a szolgáltatásainkról, a költözéssel kapcsolatos egyéb lehetőségekről.

Egyeztetjük az Önök elképzeléseit, kéréseit. A felmérés során kérjük Önöket, hogy a lehető legrészletesebben mutassák be irodájukat, hogy az ajánlatunkat a lehető legpontosabban tudjuk elkészíteni. Ezután megtesszük egyösszegű, személyre szabott, írásos ajánlatunkat.

Az ajánlat elfogadását követően, amennyiben a munka jellege, nagysága megköveteli, ismét felkeressük Önöket lehetőség szerint a leendő munkavezetőkkel, hogy a költözés ütemtervét közösen elkészíthessük.

Az irodaköltöztetés felépítése során egyeztetjük mégegyszer a költözés pontos részleteit, menetét. Az ütemterv elkészítésével párhuzamosan kell megtervezni az új címen a berendezések, bútorok elhelyezését. Ekkor kerül sor a számítógépek és az ezzel kapcsolatos berendezések szét- és összeszerelésének, szállításának részleteinek egyeztetésére az informatikusokkal. Kérésük szerint az osztályvezetőknek előadást tartunk a költözés menetéről, várható idejéről. Elmondjuk és bemutatjuk a dobozolással, címkézéssel kapcsolatos tudnivalókat. Csomagolási segédletet biztosítunk.

A költözés lebonyolítása a közösen kidolgozott ütemterv alapján történik. A munkáink során munkavezető koordinálja a költözés folyamatát. Az irodaköltöztetés az előkészítéssel és a csomagolással veszi kezdetét. Gondoskodunk a régi és az új irodaépület állagának megóvásáról. A liftet kibéleljük, az átjárók éleit elvédővel látjuk el. A padlózatot szükség szerint szőnyegpadlóval védjük. Ezt követően megkezdődik a szállítás. A szállítás során kiemelt figyelmet fordítunk az ütemek betartására.

A lepakolás során minden bútordarabot a helyére teszünk, a szétszerelt darabokat összeszereljük, a becsomagolt bútorokat kicsomagoljuk, az általunk használt csomagolóanyagot elszállítjuk. A régi iroda kiürítését közösen, az Önök munkatársával együtt ellenőrizzük. Az utolsó forduló lepakolását követően megkezdődik a végleges állapot kialakítása. Majd a munka átadásra kerül.

Az elvégzett munkát az Ön cége által kijelölt koordinátorával ellenőrizzük. Szükség szerint a költözés utáni első munkanap egy kisebb csapatot küldünk, hogy a szükséges utórendezést elvégezze. Külön kérés szerint a képeket, mágnes táblákat, egyéb iroda kiegészítőket le-, és felszereljük.

iroda költöztetés
irodaköltöztetés
irodaköltöztetés
irodaköltöztetés budapest

Irodaköltöztetés Budapesten és vonzáskörzetében

Bízza ránk, értünk hozzá!

A Moving Service Kft. 2009 óta foglakozik belföldi és nemzetközi lakás- és irodaköltöztetések megtervezésével és kivitelezésével. Referenciáink között az egyszerű, városon belüli költöztetésektől kezdve a nemzetközi irodaköltöztetéseken keresztül, a tengeren túli megoldások is megtalálhatóak.

Egy zökkenőmentes irodaköltöztetés megtervezése és kivitelezése Budapesten és vonzáskörnyezetében, igen összetett és komplex feladat. A bélyegzőcserétől kezdve a különböző szolgáltatóknál a szolgáltatás áthelyezésén át, a cég új címének bejelentése, végül, de nem utolsó sorban fontos, hogy a céges környezet költöztetése is a lehető legkisebb munkakieséssel történjen. 

A Moving Service Kft. ideális partnere lehet Irodájának Budapesten vagy akár annak vonzáskörzetében történő kötöztetésében. Az iroda költöztetésben a teljes spektrumot lefedjük a felméréstől az utolsó kép felszereléséig. Felkészült munkatársainknak, valamint a bejáratott csapatmunkának köszönhetően az irodaköltözéseink gördülékeny folyamattá válnak. Emellett Megrendelőink igényeit maximálisan kiszolgáljuk. Előzetesen kiszállított dobozokkal, csomagolóanyagokkal könnyítjük meg irodaköltözését. Vállakozásunk a szokott professzionális színvonalú költöztetői szolgáltatásán felül lehetőséget tud kínálni Önöknek arra, hogy a ránk bízott vagyontárgyaira teljeskörű szállítmánybiztosítási fedezetről gondoskodjon.

A Moving Service Kft-re jellemző a rugalmasság, közvetlen ügyintézés, csapatmunka, udvarias munkatársak, rövid határidő, garancia. Külön kiemeljük, hogy évente legalább 8-10 alkalommal végzünk el 30 főnél nagyobb irodaköltöztetéseket Budapesten és vonzáskörzetében.

Az irodaköltöztetéssel kapcsolatos egyéb szolgáltatásaink

R

Irodai költöztetés

R

Dobozok, csomagolóanyagok, jelölő címkék, ragasztószalag felhordók

R

A dobozaink speciálisan erősített, ötrétegű, tűzött, az irodai papucsokhoz tervezett, logóval ellátott kartonok.

R

Az irodák berendezéseinek csomagolásához selyempapírt és légpárnás fóliát ajánlanánk.

R

Jelölő címkék a dobozok bútorok feliratozására, jelölésére.

R

A ragasztószalag a dobozok könnyebb lezárásához.

R

Az általános csomagolóanyagokon túlmenően speciális informatikai rekesz, plombálható, archív műanyag rekeszt is biztosítunk.

R

Műanyag informatika rekesz egy komplett munkaállomás informatika egységének szállításához, tárolásához.

R

Műanyag archív rekesz fontos iratok szállításra, tárolására, akár sorrendtartással.

R

Irattartó – iratszállító kocsik irattárak gyors, költséghatékony mozgatásához.

Csomagolás – bízza ránk!

A költözések elengedhetetlen része, mely megkönnyíti a későbbi munkafolyamatok zökkenőmentes lebonyolítását. Szakembereink gyorsan és szakszerűen elvégzik Önök helyet az összerámolást, beleértve a teakonyhák, raktárak csomagolását is. Ezzel sem esnek ki munkatársaik a munkából.
Ha mégis Önök szeretnék elvégezni, abban az esetben, biztosítunk Önöknek csomagolási segédletet.
Kérésük szerint az osztályvezetőknek előadást tartunk a költözés menetéről, várható idejéről.
Elmondjuk és bemutatjuk a csomagolással – dobozolással, címkézéssel kapcsolatos tudnivalókat.

 

Bútorszerelés

A Moving Service Kft. kiegészítő szolgáltatásként elvégzi az irodaköltözéssel kapcsolatos bútorszerelést is. Ezen felül a Dexion Salgó polcok szét-, és összeszerelésében, átalakításában, falhoz rögzítésében is szívesen segítünk.
Külön kérés szerint a képeket, mágnes táblákat egyéb iroda kiegészítőket is le-, és felszereljük.

 

Irattár költöztetés

A munkáink során gyakran kerül sor irattárak sorrendtartással történő átköltöztetésére, melyet nagy rutinnal kezelünk. A sorrendtartás mellet gondoskodunk az iratok betekintés mentességéről, lehetőség nyílik felügyelet melletti, zárt iratkezelésre, illetve a raktér plombálására is.
A selejtezésre kerülő iratokat szakcéghez szállítjuk, megsemmisítésüket jegyzőkönyvvel igazoljuk.

Ha az Ön cégének szüksége lenne iratanyagának megőrzésére, legyen az akár egy polcnyi vagy akár több száz folyóméternyi, a Moving Service Kft.-től bérelhet helyet hozzá. Ha Önnél nincs helye, nálunk lesz helye!
Az iratraktározásról: lehet kartondobozokba, irattartó papucsokba, általunk biztosított dexion polcon vagy zárható lemezszekrénybe, vagy akár faládázva.

Zökkenőmentes, gyors és szakszerű irodaköltöztetés.

Közel 25 év tapasztalattal és sok ezer, maximálisan elégedett ügyféllel a hátunk mögött.

Kérje személyre szabott, díjmentes, egyedi ajánlatát. Pont olyat, mint amire szükesége van!  

Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan kérhetek ajánlatot?

Az ajánlatkérő űrlap segítségével, vagy közvetlen e-mail küldésével, telefonos megkereséssel.

Hogyan kaphatok ajánlatot?

A legjobb, ha él a személyes felmérés lehetőségével melynek alapján a munkatársunk megküldi Önnek az ajánlatunkat.

Kaphatunk-e dobozokat a költözés elött?

Igen, a költözés elött biztosítunk dobozokat, melyeket a költözést követően egy később egyeztetett időpontban elszállítunk.

Nekünk kell-e az irodabútorokat szétszerelni?

Nem, a munkatársaink elvégzik.

Adnak-e csomagolóanyagot a monitorok számítástechnikai eszközök csomagolásához?

Igen, de kérés esetén mi is nagyon szívesen elvégezzük.

A pakolás / költözés során hogyan lesznek biztonságban az értékeink?

Mindig van valaki a kocsinál!

Az ingóságokat a teherautón takarókkal, kartonokkal, egymástól elszigetelten helyezzük el és szállítjuk.

Minden esetben biztosítjuk járműveként 1 fő utazását vagyonvédelmi árukíséret céljából.

Vállalkozásunk a szokott professzionális színvonalú költöztetői szolgáltatásán felül lehetőséget kínál Önöknek arra, hogy a ránk bízott vagyontárgyaira teljeskörű szállítmánybiztosítási fedezetről gondoskodjon.

Berendezik-e az új irodát?

Igen, az Önök utasítása, vagy berendezési terv alapján.

Minden bútordarabot beállítunk a végleges helyére, kiszintezzük, szükség szerint falhoz rögzítjük.

Szeretnénk ismertetni az alábbi folyamatábrán, hogyan is zajlik nálunk az irodaköltöztetés folyamata.

l

1. Ajánlatkérés

Hogy segíteni tudjuk Önnek és cégének a költözésben, hogy információt kaphasson a költözés költségéről, hogy segíteni tudjuk az ütemek megtervezésében, egy felmérést kell megbeszélnünk. Ennek legideálisabb módja, ha írásban keres meg bennünket. Röviden válaszoljon az ajánlatkérésben megadott kérdésekre, így fel tudunk készülni a felmérésre.  A beérkező ajánlatkéréseket a lehető legrövidebb időn belül feldolgozzuk és visszahívjuk Önt, hogy időpontot egyeztessünk.

  • Ha az ajánlatkérés részletes, és egyszerűbb feladatról van szó, abban az esetben felmérés nélkül is tudunk a megadott adatok alapján költöztetési ajánlatot adni.
  • Ha a feladat összetettebb, vagy nagyobb volumenű költözésről van szó, abban az esetben a felmérés a lehető legjobb megoldás az ajánlatadásra.

2. Felmérés

A felmérés alkalmával egy tapasztalt munkatársam felkeresi Önt és együtt végig mennek az iroda helyiségein, melynek során rögzítésre kerülnek a szállítandó tételek. A felmérés alkalmával egyeztetni lehet, hogy a költöztetésen kívül pontosan milyen plusz szolgáltatást szeretnének kérni tőlünk.

Igyekszünk minden részletre kitérni, például kérnek-e dobozokat a költözés elött, vagy a teakonyha, irattár be-, és kicsomagolását, vagy a bútorok szét-, és összeszerelését, vagy védőcsomagolást, esetleg irodai kiegészítők le-, és felszerelését.

Munkatársuk fog tudni tanáccsal, javaslattal szolgálni a felmérés során a költözéssel kapcsolatos kérdésekben.

A felmérést követően kizárólag, utólag, írásban adunk ajánlatot. Helyszínen történő rögtönzött kalkulációra, alkudozásra, nincs lehetőség. Azonban az ajánlat kiadását követően nyitottak vagyunk egyéb javaslatok egyeztetésére.

Z

3. Ajánlat elfogadása - részletek finomhangolása

Amennyiben vonzónak / szimpatikusnak találja ajánlatunkat, abban az esetben egy visszajelzés keretein belül lehetőség van egyeztetésre, az ajánlat módosítására, finomhangolására. Ennek alapján megküldjük Önöknek a szerződés tervezetünket.

Valamint ismét egyeztetnünk kell egy időpontot, mert a leendő munkavezetőkkel ismét felkeressük Önöket, hogy megtervezzük, véglegesítsük, átbeszéljük a munka ütemezését, a szerződés elemeit.

4. Tervezés – véglegesítés– szerződéskötés

Nagyon fontos rész a költözés megtervezése, időpontok véglegesítése.

Mit kell figyelembe venni?

  • Szállítás során az irodaházból milyen útvonalon, milyen idősávban, hány lifttel lehetséges a költözés elvégzése.

Ezt az induló és a fogadó címeken egyaránt egyeztetni kell az üzemeltetővel

  • A tehergépkocsik hol parkolhatnak
  • IT-s felszerelés esetleges prioritása
  • Bérelt másolók, vízautomaták szállításának kérdése
  • Liftek állagmegóvása
  • Dobozok előzetes kiszállítása
  • Előszállítás kérdése

 Nemzetközi munka során elengedhetetlen a tervezés. Figyelembe kell venni, hogy mennyi idő alatt tudjuk teljesíteni a szállítást. Budapest-Párizs (1.485 km) viszonylatot egy gyakorlott gépkocsivezető egy nap alatt levezetheti. De ez egy hivatásos gépkocsivezető számára két napot jelent, ha a törvényben előírt vezetési és pihenőidőkre vonatkozó szabályokat betartja.

5. Csomagolás

Ki és hogyan csomagol?

A bevett gyakorlat, hogy a költözés elött kiszállítjuk a csomagoláshoz szükséges dobozokat és a munkaállomásokon található személyes tárgyakat az adott dolgozó saját maga rakja el. A dobozok mellé adunk ragszalagot, csomagolási segédletet, címkét. Tárolók, marketing raktárak, teakonyha, irattár, számítógépek csomagolásában kérhetik segítségünket!

6. Előkészületek

Hogy flottul és gyorsan tudjon haladni a költözés (felpakolás), teljesülnie kell néhány feltételnek. Parkolóhely foglalás, az irodaház bejáratához legközelebbi helyen történjen.

A rakodási útvonal megtisztítása, (virágok, szőnyegek, egyéb kacatok elrakása).

Csúszás mentes közlekedők.

Szükséges, hogy minden, amit vinni szeretnének, címkézzenek!

7. Felpakolás

A költözés során elvégezzük a bútorok szükség szerinti szétszerelését, védőcsomagolását,

valamint gondoskodunk az iroda kiegészítők (képek, lámpák, polcok, tükrök, vetítők, monitorok stb.) leszereléséről és védőcsomagolásáról is. A kocsin lévő tartalék dobozok felhasználásával a lemaradt tételeket könnyen becsomagoljuk.

8. Szállítás

Az ingóságokat a teherautón takarókkal, kartonokkal, egymástól elszigetelten helyezzük el és szállítjuk. A szállítást 3,5 tonna össztömegig zárt, dobozos teherautókkal, 3,5 tonna össztömeg felett rolóponyvás – félig zárt teherautókkal végezzük el. Minden esetben biztosítjuk járműveként 1 fő utazását vagyonvédelmi árukíséret céljából.

9. Új helyszín

A fentieken túl (parkolóhely, rakodási útvonal, csúszás mentes közlekedők) érdemes előre berendezési tervet készíteni. A lepakolás során az általunk szétszerelt és becsomagolt tételeket kicsomagoljuk és összeszereljük.

Kérésének megfelelően minden bútordarabot beállítunk a végleges helyére az Önök utasítása, vagy berendezési terv alapján. A polcokat asztalokat kiszintezzük, ha kell, falhoz rögzítjük, és a költözés végén a használt csomagolóanyagot elszállítjuk. Ha itt is lennének extra kérések, például mágnes táblák felszerelése, akkor ezt is jelezzék előre!

Bízza szakértő csapatunkra irodája költöztetését!

Kérjen ajánlatot egy gyors és zökkenőmentes irodaköltöztetésre!